Hakukonestudio Artify Logo Uusien asiakkaiden hankinta kauneusalan yrittäjille

Tilausprosessi

Jatkuva Virta Ihanteellisia
Asiakkaita Salonkiisi

Koti           Osallistu Testirymään !

Aloitus ja Kyselylomake

  • Tervetuloa Ihanneasiakkaiden Hankintajärjestelmään! Olemme täällä tukemassa yrityksesi kasvua kauneudenhoitoalalla. Ensimmäinen askel on ladata kyselylomake, jonka linkin löydät tämän osion alta. Lomake on perusta tehokkaan myyntisivun luomiselle.

  • Lomake on suunniteltu selkeäksi ja helpoksi täyttää. Yksi lomakkeista sisältää esimerkkivastauksia, jotka auttavat sinua prosessin läpikäynnissä. Tavoitteenamme on tehdä lomakkeen täyttäminen mahdollisimman yksinkertaiseksi ja suoraviivaiseksi sinulle.

Lomakkeen Täyttäminen

  • Lomakkeen täytössä pyydetään tietoja yrityksesi brändi-identiteetistä ja tarjoamistasi palveluista. Nämä tiedot ovat olennaisia myyntisivusi sisällön luomiseksi. Valitse ja kirjoita tiedot huolellisesti, sillä ne heijastavat yrityksesi ydinarvoja ja palveluita.

  • Tarkoituksemme on varmistaa, että yrityksesi viesti välittyy selkeästi ja tehokkaasti myyntisivullasi. Epävarmuustilanteissa mallilomake tarjoaa ohjeita ja esimerkkejä, jotka auttavat sinua antamaan täsmällisiä ja laadukkaita vastauksia.

Tarkastus ja Julkaisu

  • Kun olet täyttänyt lomakkeen, tarkistamme myyntisivun yhdessä sinun kanssasi. Teemme tarvittavat muutokset varmistaaksemme, että lopputulos on täydellinen. Kun olet täysin tyytyväinen myyntisivuun, se julkaistaan.

  • Jos sinulla herää kysymyksiä lomakkeen täyttämisen aikana tai tarvitset apua materiaalin valinnassa, kirjoita kysymyksesi suoraan lomakkeeseen. Lähetä sen jälkeen sähköpostiviesti osoitteeseen hakukonestudio@artify.fi ja kerro, että olet lisännyt kysymyksen lomakkeeseen. Vastaamme kysymyksiisi ja tarjoamme apua mahdollisimman pian (eli todella nopeasti).

     

Tarjouksesi :

Uusien asiakkaiden kiinnostuksen herättämisen
ja kanta-asiakkuuden avain

  • Vetovoimainen tarjous on keskeisessä roolissa uusien asiakkaiden houkuttelussa salonkiisi sekä kannustaa varaamaan palveluitasi verkossa.
  • Tämä tarjous, joka on enemmän kuin vain perinteinen alennus, luo tärkeän ensikosketuksen liiketoimintaasi.
  • Se voi olla vaikkapa houkutteleva lisäpalvelu tai korkealaatuinen hoitotuote, joka rikastuttaa asiakkaan kokemusta ja antaa hänelle tunteen saamastaan todellisesta lisäarvosta.
  • Tarjouksen myötä rakennamme asiakasrekisteriä joka on enemmän kuin pelkkä nimien ja osoitteiden kokoelma.
Se on elintärkeä yhteys asiakkaisiisi, joka mahdollistaa vahvan suhteen rakentamisen ja heidän pitämisen ajan tasalla salonkisi uusimmista palveluista ja tarjouksista. Tavoitteenamme on varmistaa, että asiakkaasi eivät ainoastaan tule salonkiisi kerran, vaan heistä tulee pitkäaikaisia ja tyytyväisiä asiakkaita, jotka palaavat yhä uudelleen. Kun asiakas on kokenut laadukkaan ja miellyttävän palvelun salonkissasi, jatkuvasta ja kiinnostavasta viestinnästä tulee avain heidän sitouttamiseensa. Tyytyväinen asiakas ei ainoastaan palaa itse, vaan hänestä tulee myös suosittelija, joka johdattaa uusia asiakkaita ovellesi.

Luottamuksellisuus ja Tietojen Käsittely

  • Me Hakukonestudio Artifyssä otamme yksityisyytesi ja tietoturvasi vakavasti. Haluamme vakuuttaa sinulle, että kaikki meille toimittamasi tiedot käsitellään äärimmäisen luottamuksellisesti. Tässä muutamia tärkeitä seikkoja:

    1.Henkilökohtaisten Tietojen Käsittely: Kaikki henkilökohtaiset tiedot, jotka annat meille esimerkiksi tekstiviesteissä, puhelinkeskusteluissa tai sähköpostiviestinnässä, pysyvät aina vain meidän tietämillämme. Emme jaa näitä tietoja kolmansien osapuolten kanssa ilman suostumustasi.

    2.Myyntisivun Tiedot: Tiedot, jotka sisällytät myyntisivullesi, ovat julkisia ja näkyvät kaikille sivuston käyttäjille. Varmista, että kaikki myyntisivulle syöttämäsi tiedot ovat sellaisia, joita olet valmis jakamaan laajemman yleisön kanssa.

    3.Tietosuojakäytäntö: Noudatamme voimassa olevaa tietosuojalainsäädäntöä ja pyrimme aina varmistamaan, että henkilötietojesi käsittely tapahtuu turvallisesti ja lainmukaisesti.

    4.Tietojen säilytys ja poisto: Säilytämme tietojasi vain niin kauan kuin se on tarpeellista palvelumme toteuttamiseksi. Jos haluat, että poistamme henkilökohtaiset tietosi järjestelmistämme, voit tehdä tästä pyynnön milloin tahansa.

  • Yhteistyömme perustuu avoimuuteen ja luottamukseen, ja sitoudumme suojelemaan yksityisyyttäsi ja tietojasi kaikissa toimissamme.

Klikkaamalla linkkiä ‘Lataa kyselylomake’ avautuu Google Docs -ikkuna, jossa pyydetään ottamaan asiakirjasta kopio.

Vaihda asiakirjan nimi omasi tai yrityksesi nimeen, koska se auttaa tunnistamaan asiakirjan helpommin.

Jotta voit jatkaa vastaamista myöhemmin, voit tallentaa linkin omalle tietokoneellesi tai lisätä sen suosikkeihiin. 

Lataa kuvia yrityksesi tiloista, palveluista ja henkilökunnasta täältä.

Tutustu kyselylomakkeeseen ja Kynsistudion esimerkkivastauksiin

Mikä on yrityksesi nimi, missä se sijaitsee ja voisitko antaa lyhyen kuvauksen yrityksestäsi ja sen tarjoamista palveluista?

Yrityksemme nimi on “Kaunis Kynsistudio”. Sijaitsemme Helsingin sydämessä, lähellä kaupungin keskustaa. Kaunis Kynsistudio on erikoistunut tarjoamaan laadukkaita ja ammattitaitoisia kynsipalveluita asiakkaillemme. Palveluihimme kuuluvat muun muassa geelilakkaukset, rakennekynnet, manikyyrit ja pedikyyrit. Haluamme, että asiakkaamme tuntevat olonsa erityiseksi ja hoidetuksi jokaisen vierailun yhteydessä. Meidän tiimimme koostuu kokeneista ja taitavista kynsiteknikoista, jotka ovat sitoutuneet luomaan täydelliset kynnet jokaiselle asiakkaalle.


Voinko saada yrityksesi yhteystiedot? Ole hyvä ja jaa yrityksesi osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä sosiaalisen median linkit.

Sivu rakennetaan kynsistudioni brändin alle, joka tunnetaan nimellä “Nails by Anna”. Logotiedostot ja brändiohjeistot löytyvät sähköpostitse toimitetusta materiaalipaketista. Brändimme on tunnettu laadukkaista kynsihoidoista ja rentouttavasta asiakaspalvelusta. Haluamme tarjota asiakkaillemme yksilöllisen ja henkilökohtaisen kokemuksen, joka jättää heidät tyytyväisiksi ja rentoutuneiksi. Brändimme on naisellinen, moderni ja tyylikäs. Käytämme vain laadukkaita tuotteita ja pidämme hygieniasta erityisen tarkkaa huolta.


Kuinka kuvailisit brändisi ääntä ja tyyliä? Käytätkö tiettyjä sanoja tai ilmaisuja erityisen usein? Onko brändisi luonteeltaan hauska, vakava, ammattimainen, ystävällinen, innostava vai jotakin muuta?

Kynsistudiomme brändi on ystävällinen, ammattimainen ja kutsuva. Haluamme, että asiakkaamme tuntevat olonsa tervetulleiksi ja hemmotelluiksi heti, kun he astuvat ovistamme sisään. Käytämme sanoja kuten “kaunis”, “kiiltävä” ja “terveet” kuvaamaan kynsiämme ja palveluitamme. Brändiääneemme kuuluu lämmin ja kannustava sävy, joka rohkaisee asiakkaitamme olemaan ylpeitä kynsistään ja pitämään niistä huolta. Haluamme viestiä, että kynsien hoitaminen on osa itsensä huoltamista ja itserakkauden osoittamista.

Mikä tarjous haluaisit esittää uusille asiakkaille, jotka vierailevat myyntisivullasi? Minkälaisen tarjouksen uskot houkuttelevan heitä varausvaiheeseen? Muista, että tämän tarjouksen pitäisi myös auttaa sinua kasvattamaan sähköpostilistaa tulevaa markkinointia varten.

Ihanneasiakkaiden Hankintajärjestelmämme keskittyy erityisesti tähän tarjoukseen, joka esitellään myyntisivulla. Onnistunut tarjous houkuttelee useampia potentiaalisia asiakkaita varaamaan aikaa palveluihisi. Kun varaus tehdään, pyydämme asiakkaan sähköpostiosoitetta, jotta voimme lähettää tarjouskoodin suoraan heidän sähköpostiinsa. Samalla saamme mahdollisuuden lisätä uuden asiakkaan sähköpostilistallemme, jota käytämme myöhemmin sähköpostimarkkinointiin. Lisäksi houkutteleva tarjous auttaa alentamaan markkinointikampanjan kuluja, sillä jokainen Google-mainoksen napsautus maksaa ja on siten arvokas.

Haluamme tarjota uusille asiakkaille erityisen kannustimen kokeilla palveluitamme. Tarjouksena on, että jokainen uusi asiakas, joka varaa ensimmäisen manikyyrinsä täydellä hinnalla, saa kaupan päälle ilmaisen kynsien koristelun tai pienen käsihieronnan. Tämä antaa uusille asiakkaille mahdollisuuden kokea palvelumme laatu ja samalla nauttia pienestä ylimääräisestä hemmottelusta. Asiakkaat saavat lisäpalvelun lahjakortin sähköpostitse, kun he tekevät varauksen myyntisivumme kautta.

Onko sinulla asiakaspalautteita tai suosituksia, jotka voisimme sisällyttää myyntisivustolle? Suosittelut ja asiakkaan palautteet voivat lisätä luottamusta palveluihisi ja parantaa myyntiä.


Kyllä, meillä on useita asiakaspalautteita, jotka voimme jakaa. Asiakkaamme ovat antaneet erinomaisia arvioita palveluistamme sekä henkilökuntamme ammattitaidosta ja ystävällisyydestä. Lisäksi he ovat kiitelleet studiomme rentouttavaa ja mukavaa ilmapiiriä. Näitä suosituksia ja palautteita voimme käyttää osoittaaksemme potentiaalisille asiakkaille, että tarjoamme korkealaatuisia palveluita, jotka täyttävät ja ylittävät asiakkaidemme odotukset.


Onko sinulla kumppaneiden, asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden, sertifikaattien, palkintojen tai muiden luottamusta lisäävien elementtien nimiä, linkkejä, logoja, sinettejä tai kuvakkeita, joita voisimme käyttää myyntisivulla luottamuksen vahvistamiseksi?


Kyllä, meillä on monia luottamusta lisääviä elementtejä, joita voimme esitellä sivustolla. Meillä on esimerkiksi Nail Tech Association -sertifikaatti, joka vahvistaa palvelumme laadun ja henkilökuntamme asiantuntemuksen. Olemme lisäksi saaneet Beauty Industry Award -palkinnon vuoden parhaasta kynsistudiosta, mikä korostaa sitoutumistamme laatuun ja asiakastyytyväisyyteen. Voimme myös näyttää joitain asiakasbrändiemme logoja, jotka ovat tunnettuja ja jotka ovat antaneet meille luottamuksensa. Nämä tekijät auttavat luomaan uskottavuutta ja vakuuttamaan uudet asiakkaat palveluidemme laadusta.


Minkä tyyppiset fontit ja värit olisivat sopivia myyntisivusi designiin? Jos teillä on kotisivu ja haluatte käyttää samaa ulkonäköä, niin mainitkaa se. Jos taas haluatte erilaisen ulkoasun myyntisivulle, niin ilmoittakaa siitä.

Haluamme käyttää Elegant Serif ja Simple Sans -fontteja, koska ne ovat helposti luettavissa ja ne tuovat esiin kynsistudion hienostuneen ja modernin ilmeen.

Värivalintamme ovat pehmeä vaaleanpunainen, syvä violetti, kulta ja valkoinen. Vaaleanpunainen ja violetti ovat tyypillisiä kauneusalan värejä, jotka herättävät mielikuvia luksuksesta ja naisellisuudesta. Kulta viittaa laatuun ja ylellisyyteen, kun taas valkoinen tarjoaa raikkaan ja selkeän taustan, joka korostaa muiden värien tehoa.

Millaisia kuvia sinulla on kynsistudion palveluista, tiloista ja henkilökunnasta, jotka voisimme käyttää myyntisivustolla?

Tilausprosessin sivulla on erillinen lomake, jonka kautta voit ladata ja lähettää meille niin monta kuvaa kuin sinulla on käytettävissä. Me arvostamme jokaista lähetettyä kuvaa ja käytämme niitä parhaalla mahdollisella tavalla esittelemään yritystäsi. Jos kuvat ovat jo kotisivullanne, voitte selittää, minkätyylisiä kuvia haluatte sieltä käytettävän, ja me haemme ne itse.

Meillä on useita ammattimaisesti otettuja kuvia kynsistudion tiloista, joissa näkyy moderni ja viihtyisä sisustus. Kuvissa näkyy myös asiakkaiden käsittelyssä olevat kynnet ja niiden lopputulokset. Näistä kuvista ilmenee selvästi studiomme korkea laatu ja huolenpito yksityiskohdista.

Lisäksi meillä on kuvia kokeneesta ja ystävällisestä henkilökunnastamme työssään. Nämä kuvat osoittavat heidän asiantuntemuksensa ja sitoutumisensa erinomaiseen asiakaspalveluun.

Kaikki nämä auttavat luomaan kattavan kuvan siitä, millainen kokemus asiakkaille on tarjolla kynsistudiossamme.

Onko projektin toteutuksessa otettava huomioon jotain erityisiä seikkoja tai rajoituksia puoleltasi?

.Meidän studio painottaa korkealaatuista asiakaspalvelua ja terveyttä. Haluamme, että tämä tulee selkeästi ilmi koko markkinointimateriaalissamme. Vaikka meillä ei ole erityisiä rajoituksia, haluamme varmistaa, että kaikki sivustolla oleva sisältö on paitsi tarkkaa ja rehellistä, myös linjassa yrityksemme arvojen kanssa. Brändimme on ystävällinen ja lähestyttävä, ja haluamme, että tämä näkyy selvästi kaikessa viestinnässämme. Koska olemme pieni yritys, budjetti on meille tärkeä tekijä tässä projektissa.